perjantai 10. heinäkuuta 2020

Kirjalahjat itselle

Olen heinäkuun lapsi ja lahjoin itseäni kahdella uudella sisustuskirjalla. Molemmat ovat ihanan kustanustalo Cozy Publishing julkaisemia. Keräileeköhän tulevaisuudessa moni juuri tämän kustantajan tuotoksia. Minä olen ainakin olen pitänyt kaikista kirjoista, jotka olen käsiini saanut.

Jonna Kivilahti on toimittanut ja Krista Keltanen valokuvannut – Happy Homes White Walls kirjan, joka on sarjan neljäs opus. Tämän kirjan koteja yhdistää skandityylin klassinen tavaramerkki valkoiset seinät. Tähän kirjasarjaan ilmestyy syksyllä viides osa. Käy kurkkaamassa Jonna Kivilahden Insta-tililtä, mitä hän kertoo sen aiheesta.

Myös toisen kirjan takana on naiskaksikko. Piia Kalliomäen kirjoittama ja Pauliina Salosen kirja Nordic Interior Book on englanninkielinen. Kirjahyllystä löytyy myös heidän aiempi teos Cozy Homes from Finland. Molemmat kirjat ovat taattua viihdykettä sadepäiviin.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista!
Roskapostien takia sanavahvistus käytössä, anteeksi vaiva.