tiistai 12. toukokuuta 2015

Laukkaneilikka ruukkukasvina

Viimevuosina etuovea ovat koristaneet mehikasvit, mutta tänä vuonna valitsin betoniastioihin laukkaneilikoita (Armeria maritima) punaisena ja valkoisena. Mietin niitä laittaessa että ruukkujen koristekivet olen aikanaan aika kalliilla ostanut, mutta hyvin ovat minua palvelleet useina kesinä. Mietin myös että juhannuksen jälkeen voisin täyttää kaikki omistamani kukkaruukut kesäkukilla, Viime vuosina en juurikaan ole niihin panostanut. Tänä kesänä voisi tehdä toisin ihan vaan vaihtelun vuoksi. Miksi vasta juhannuksen jälkeen? Silloin kesäkukkia myydään jo alessa.




4 kommenttia:

  1. Oi miten ihanat kukka-asetelmat! Noi harmaat ruukut ovat tosi kauniita ja kivet kukkien juurella sopivat hienosti ruukkujen tyyliin ja väriin.
    Olen aina ihaillut sellaisia ryhmiä, joissa on ruukku ruukun vieressä ja niissä toinen toistaan kauniimpia kukkia. Aika paljon kastelemista sellaisissa pienehköissä ruukuissa tosin on, mutta sittenkin houkuttaisi joskus kokeilla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaunis kiitos.
      Mun ruukut on aika isoja ja käytän kastelukiteistä multaa, sillä olen aika huonomuistinen kastelija ;).

      Poista
  2. Blogissani on haaste sinulle. Toivottavasti ehdit jossain välissä vastaamaan siihen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos haasteellisesta haasteesta ;).
      Ja kiitos ihanasta blogikuvauksesta.

      Poista

Kiitos kommentista!
Roskapostien takia sanavahvistus käytössä, anteeksi vaiva.