perjantai 6. tammikuuta 2012

Iittalan ja Arabian hempeä kevät

Hyvää Loppiaista! Minulla on mielessä jo kevään 2012 ihanat sisustusuutuudet!

Uusi muumimuki Hurraa ei minua innosta - mielestäni värin ja kuvion perusteella nimen pitäisi olla Hälyytys! Mutta jos näitä kerää, tämäkin on hankkittava (ja kaikki muutkin, oli miten hirveitä tahansa). Minä kerään kyllä Teema mukeja, mutta pääasiassa muita kuvioita sekä yksivärisiä.

Löysin uutuuksien joukosta myös minua miellyttäviä astioita: Aaltomaljakko on saanut upean tummanlilan sävyn ja Koko sarjasssa on ihastuttava uusi vaalean roosan sävy. Myös Vitriiniin on tullut uusi väri: ruusuoliivi. Tästä en lausu vielä mitään, tämä pitää ensin nähdä livenä.



Spring 2012 novelties from Iittala.

2 kommenttia:

  1. Hih, itse taas tykkään tuosta uudesta Muumi-mukista paljon monia uusia enemmän! :) Siinä on jotain samaa kuin niissä vanhoissa, parhaissa.

    VastaaPoista
  2. Joo, kuviohan perustuu alkuperäiseen muumi tarinaan. Mulle tuo musta-kelta väriyhdistelmä vaan jotenkin tökkii.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista!
Roskapostien takia sanavahvistus käytössä, anteeksi vaiva.