keskiviikko 30. kesäkuuta 2021

Hetkiä kotona 2106

Kesäkuun viimeinen? Nopeasti vilahti ohi. Lomalla ollaan nyt kun sain töissä "maailman valmiiksi". Lomalla siivoan tietenkin kaikki kaapit, luen kaikki rästiin jääneet kiinnostavat kirjat ja aloitan uuden harrastuksen... NOU. Otan rennosti kolme viikkoa, valvon pitkään kesäyön valoisuutta ihmetellen ja laiskottelen herroiksi. 

Loman alkuun olimme Kalajoella viikonlopun ja lilluimme kylpylässä. Kiva huomata että bloggaus ja instastoori-ideoita alkaa pulpahdella ajatuksiin, kun saa hieman löysätä rytmiä. Pihalla kaikki tuntuu kukkivan kuin nopeutettuna lämpimien ilmojen takia. Myrskyt eivät onneksi meillä tehneet tuhoja.

Ensimmäisessä kuvassa on pienen hyllykön asetelma, jonka värit ovat myös vaatetukseni lempparisävyjä tällä hetkellä. Olen jotain järkevääkin tehnyt: Arabian kukkaruukut ovat järjestäytyneet kuistilla ja raparperimehua tuli tehtyä ihan itse. Salaattikin kukkii kesällä kilpaa maljakkojen kanssa.

Töllölistalla on kaksi YLE Areenan elokuvaa, joissa pääosissa Bob Hoskins: Pitkä, pitkä perjantai (1980) ja Mona Lisa (1986). Kiva katso välillä erilaisia ja 80-luvun elämää kuvaavia elokuvia.













2 kommenttia:

  1. Kauniita kuvia! Mun katse kiinnittyi upeaan pinoon Arabian ruukkuja ja vielä "neliönmallisia". Niitä mulla on vielä haaveissa löytää, mutta hinnat on niin pilvissä nykyään, että jospa vaikka parin vuoden kuluttua hinnat olisivat jälleen vähän kohtuullisemmat? Kivaa lomaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, lomalla aika lentää.
      Siellä kirppishaukka huomasi heti Arabian ruukkupinot :).
      Nuo neliön malliset ovat myös minun suosikkeja.
      Minulla on ollut noiden Arabian kukkaruukkujen kanssa hyvä tuuri ja
      olen ostanut ne kohtuuhintaisina.
      Ensimmäisen ison satsin ostin joskus 2010 ja
      sain ne silloin tosi edullisesti yhdeltä jo lopettaneelta kirppikseltä.

      Poista

Kiitos kommentista!
Roskapostien takia sanavahvistus käytössä, anteeksi vaiva.