sunnuntai 30. elokuuta 2015

Milloin luet sisustuslehtiä?

Viime vuonna olen huomannut erään ilmiön omassa ajankäytössäni. Minulla meinaa jäädä sisustuslehdet lukematta! Aikaa ei tunnu vaan löytyvän, vaikka pöydällä odottaa mielenkiintoisia uusia lehtiä. Ulkomaiset lehdet olen jättänyt suosiolla kauppaan, koska kotimaisetkin julkaisut lojuvat lukemattomiana pöydällä, kun jo uudet julkaistaan. Onko vanha, rakas harrastus jäämässä pois?

Tytöt ovat aloittaneet tanssiharrastuksen ja voin selailla nykyisin lehtiä tuon tanssitunnin ajan, mutta ne ihanimmat säästän viikonlopuksi sohvalla nautittavaksi. Mitenhän käy kun Vain elämää 18.9., Downton Abbey 21.10. ja Silta syksyllä 2015 alkavat? 

Kukat ovat omasta puutarhasta: tavallisen sipulin kukinnot, humalan lehti, kehäkukka ja krassi sekä herneen kukinto.

P.S. Hunajaista blogissa hyvät kuvat tuosta Marimekon ihastuttavasta mainoslehdestä, joka vilahtelee minunkin kuvissa.




4 kommenttia:

  1. Itsekin olen vähentänyt sisustuslehtien lukemista. Ei sen takia etten ehtisi, mutta näiden blogien lukeminen ajaa aika paljon saman asian kuin kalliiden lehtien ostaminen. Yksi minulle tulee tilattuna ja sekä kotona, että mökillä minulla on isot pinot muutamalta viime vuodelta ja niitä selailen silloin tällöin. Kirjastossa on myös kiva näitä ihania lehtiä katsella.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Printtimedialla menee huonosti, mutta silti toivoisin ainakin muutaman hyvä lehden säilyvän markkinoilla.
      Totta on että netissä tulee paljon sufffattua ja sitä kautta tulee sisutusinpiraatiota paljon.

      Poista
  2. Itse olen kanssa tänä vuonna jättänyt lehtien ostot,saati tilaamisen lähes nollaan. Blogit inspiroi mua enemmän ja niitä luenkin joka päivä. Joitain olen seurannut vuosia mutta edelleen löydän uusis ja uusia blogeja joissa on se "jokin".

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uuden mielenkiintoisen blogin löytäminen on aina yhtä jännää.
      Blogit tosiaan inspiroi ja välillä tulee melkein surulliseksi, jos oma suosikki lopettaa.
      Toisaalta minulla tulee kyllä ikävä, jos kaikki sisustuslehdetkin lopettaa.

      Poista

Kiitos kommentista!
Roskapostien takia sanavahvistus käytössä, anteeksi vaiva.