lauantai 21. tammikuuta 2017

Marimekon Siirtolapuutarha kasvaa

Marimekon Oiva astioiden kuvio Siirtolapuutarha on saanut Maija Louekarin kynästä uusia kuvioita. Olen jo pari kertaa niitä Sokoksella pyöritellyt ja päätin ne hankkia täydentämään jo olemassa olevia osia. Tuo kuvio tai oikeastaan pitäisi kai sanoa piirrosaihe hurmaa. Kukapa ei pitäisi kesästä ja kasveista, kun taustalla on urbaanisyke ja mukavan näköiset ihmiset. Noista syistä olen päätynyt, aivan kuin huomaamatta, tätä sarjaa keräämään.

Uusimmat hankinnat ovat upea lautanen. korvaton kuppi ja 5 desin kulho. Kuvissa vilahtelee myös jo olemassa olevia osia ja myös yksivärisiä Oivia, joista myös pidän tosi paljon. Pellava ruokaliina on Kodin1 loppuunmyynnistä Anno-sarjaa. Minikokoiset narsissit, vuoden ensimmäiset sipulikukat, ovat Lidlistä. Samoin nuo punaiset pallerot eli litsi hedelmät.













4 kommenttia:

  1. Tuon lautasen kuviointi/kuvitus on aivan ihana!

    VastaaPoista
  2. Mulla on siirtolapuutarhasta myös vahakangas!olen MM -friikki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja mulla kankainenpöytäliina http://materiantaju.blogspot.fi/2015/04/herneshotti-ja-poytaliina.html

      Oma Marimekko-innostukseni on usean vuosikymmenen mittainen ja välillä lähes naurettavaa ;) Vaan ei haittaa. Se lämmittää että samanhenkisiä löytyy muitakin, kuten esimerkiksi sinä.

      Poista

Kiitos kommentista!
Roskapostien takia sanavahvistus käytössä, anteeksi vaiva.